GRĄŽINIMAI + SKUNDAI

Formadore siūlomi produktai yra kruopščiai atrinkti, bei 100% originalūs gaminiai. Tikimės, kad įsigytos prekės mūsų klientams tarnaus ilgus metus, tačiau jei užsakyta prekė neatitinka jūsų lūkesčių, garantuojame jums galimybę be problemų grąžinti prekę per 30 dienų nuo pristatymo dienos.

Prekės turi būti grąžinamos naujos ir nenaudotos, originalioje dėžutėje su visais dokumentais, dalimis ir priedais, kad būtų grąžinta visa suma. Nauja ir nenaudota reiškia, kad gaminyje nėra įbrėžimų, žymių ar dėmių; ant gaminio, etikečių ar korpuso nėra naudojimo ar nusidėvėjimo žymių; gaminys jokiu būdu negali būti modifikuotas. Negalime priimti prekės grąžinimo, jeigu nurodysite, kad ji buvo panaudota. Užsakymai gali būti grąžinami tik siunčiant iš Lietuvos Respublikos teritorijos.

Grąžinamas užsakymas bus apdorotos iškart po to, kai grąžinamos prekės bus patikrintos ir priimtos. Už užsakymus, apmokėtus kredito kortele, grąžinama suma bus išsiųsta klientui per 10 dienų. Apdorojimo laikas gali skirtis priklausomai nuo jūsų kredito kortelės tiekėjo. Užsakymai, sumokėti PayPal arba banko pavedimu, bus grąžinti į pradinę sąskaitą.

Kaip atlikti grąžinimą per OMNIVA paštomatą?

1. Supakuokite grąžinti norima(-s) prekę(-s)
2. Užregistruokite siuntą grąžinimų platformoje - https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/formadore-lt
3. Atsispausdinkite į el. paštą gautą siuntos grąžinimo lipduką ir priklijuokite jį ant supakuotos siuntos. Lipduką taip pat galima atsispausdinti ir atvykus prie paštomato.
4. Paštomato ekrane pasirinkite „Siųsti siuntą“ ir „Anksčiau užregistruota siunta“. Ekrane įveskite siuntos numerį.
5. Įdėkite siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį ir uždarykite dureles.

Norėdami grąžinti prekę kitu būdu nei OMNIVA paštomatas, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi per 30 dienų nuo prekės pristatymo. Gausite vadovą ir adresą, kuriuo prekė arba užsakymas turėtų būti išsiųstas.

Šioje svetainėje naudojami slapukai pagal Privatumo politiką