Iš Olandijos Aalsto miesto į namus visame pasaulyje. „Brabantia“ prekės ženklo istorija
„Brabantia“ - beveik šimtmetį tradicijų turinti šeimos įmonė. Praėjusio šimtmečio pabaigoje ji užkariavo Europos rinką ir iki šiol pirmauja virtuvės ir vonios kambario reikmenų pardavimo srityje. Kurdama patvarius, tvirtus ir patikimus gaminius, ji pelnė daugelio patenkintų klientų pasitikėjimą. Šiandien norėtume ją pristatyti ir jums.
„Brabantia“ prekės ženklo ištakos
Nuo smulkių priedų iki perdirbimo
Prekės ženklas „Brabantia“ buvo įkurtas 1919 m. mažame Olandijos miestelyje Aalste (Brabanto provincija). Jį sukūrė penkiolikos žmonių grupė, kurią siejo šeimyniniai ryšiai ir aistra kurti gražius ir naudingus daiktus. Savo verslą pradėję originaliu pavadinimu „Van Elderen & Co“, jie gamino ąsočius, piltuvėlius ir sietus.
Ąsočiai, radijo imtuvai ir pieno bidonėliai...
Proveržis įvyko 1930 m., kai bendrovė, dirbdama dabar visame pasaulyje žinomo prekės ženklo „Philips“ užsakymu, gamino radijo imtuvų korpusus. Per karą ji sustabdė savo veiklą ir į rinką grįžo tik 1945 m. pradžioje. Įdomu tai, kad tuo metu ji daugiausia užsiėmė kondensuoto pieno skardinių perdirbimu...
1955 m. tapo dar vienu lūžio tašku - pirmą kartą buvo pagaminti dabar populiarūs pedaliniai šiukšlių konteineriai, o 1970 m. - kultinis „Partice“ dizainas. Kitais metais prasidėjo ilgai lauktos permainos: investicijos į reklamą ir pardavimų plėtrą visoje Europoje.
O 1999 m. buvo pradėti gaminti krepšiai su „Touch Bin“ technologija - šiandien tai vienas iš labiausiai atpažįstamų „Brabantia“ logotipo gaminių. Pagrindinis šiandieninių „Brabantia“ šiukšliadėžių skiriamasis bruožas - jų išvaizda! Šis prekės ženklas įrodo, kad krepšys ne tik atlieka savo funkciją, bet ir puikiai atrodo - tai atitinka prekės ženklo idėją „Make Waste Beautiful“ („Padaryk atliekas gražias“)!
Kamščiai ir ekologija
1985 m. prekės ženklas į rinką įžengė su savo sukurtais virtuvės reikmenimis, tarp kurių buvo ir kamščiatraukis, - tai buvo hitas. Šiandien parduotų vienetų skaičius skaičiuojamas milijonais.
„Brabantia“ gaminiai yra sertifikuoti Europos Sąjungoje.
Tobulėjant įmonei, didėjo ir jos ekologinis sąmoningumas, todėl 2006 m. ji savo gamyklose pradėjo naudoti saulės energiją. Gavus „Cradle to Cradle“ sertifikatą, prasidėjo daugybė teigiamų pokyčių - „Brabantia“ tapo oficialia „WeForest“, „The Ocean Cleanup“ ir „Plastic Whale“ partnere. Ji taip pat tapo išdidžia „Hunger Project“ rėmėja. Ir tai tikrai tik pradžia!
„Brabantia“ duoninė - mėgstama milijonų
Kalbant apie „Brabantia“ prekės ženklą, neįmanoma išvengti temos apie šio prekės ženklo duonines, kurios yra plačiai žinomos ir mėgstamos. Jos pasižymi tvirtumu ir patikimumu, gali būti įvairių įdomių spalvų, o svarbiausia - jų atsparumas vandeniui yra labai didelis.
Ne mažiau populiarūs ir „Brabantia“ indai, kurie ypač gerai tinka maisto produktams, ir ne tik, laikyti. Jie paprastai turi praktišką langelį, pro kurį galima matyti jų turinio lygį. Jie yra sandarūs ir tvirti, o platus spalvų pasirinkimas reiškia, kad jie gali derėti bet kurioje virtuvėje.
„Brabantia“ prekės ženklo misija
Prekės ženklo misija - kurti daiktus, kurie yra gražūs ir kartu naudingi. Jis siūlo paprastumu ir funkcionalumu pasižyminčius gaminius, kurie palengvina kasdienį gyvenimą. Tai šiukšlių dėžės, funkcionalios lyginimo lentos, stilingi vonios kambario ir virtuvės aksesuarai, skalbinių krepšiai ir drabužių džiovyklės.
Kokybės garantija ir platus dizaino asortimentas
Gaminių patikimumą patvirtina gamintojo suteikiama 10 metų garantija. Platus formų ir spalvinių variantų asortimentas leidžia išsirinkti modelį, puikiai atitinkantį interjero dizainą ir individualius reikalavimus. Geriausi dizaineriai užtikrino, kad „Brabantia“ gaminiai būtų ne tik naudingi, bet ir malonūs naudoti.
Galvojant apie bendrąjį gėrį ir ateinančių kartų ateitį, visas asortimentas gaminamas iš geriausių medžiagų ir griežtai tikrinamas. Virtuvės reikmenų kolekcija „Tasty Colours“ stebina sodriomis spalvomis ir plačiu naudingų įrankių, kurie būtini gaminant maistą, pasirinkimu. Minimalizmo mėgėjams taip pat yra ką pasiūlyti - tai kolekcija „Essential“.